fglrx: version magic

Daniel Mateja dmateja w wp.pl
Wto, 19 Gru 2006, 19:23:24 CET

witam
wydaje się mi, że kiedyś gdzieś czytałem jak się tego pozbyć,
chodzi o to że chciał bym sobie zbudować nowe fglrx - to znaczy buduje tylko
że przy ładowaniu modułu pojawia się miłe info:
fglrx: version magic blablawersja gcc-4.2 should be blablawersja 4.1
powód oczywisty: używam kernela z ftp'ow ( th ) no i on starym ( 4.1 ) gcc był
robiony a aktualnie na ftp'ach jest gcc 4.2
nie chce się mi kompilować całego kernela
wiem że kiedyś ten problem miałem i gdzieś ktoś napisał jak sobie poradzić,
próbowałem googli ale rozwiązania znalezione przezemnie do pld średnio
pasowały
ale się rozpisałem