[Th] Pierwsze emocje;]

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Wto, 19 Gru 2006, 20:22:01 CET

Cześć,
jak zauważyłem, że OOo pojawiło się dla Th, postanowiłem w końcu na
biurku go zainstalować:

Nowe gcc (4.x) daje kopa ładnie, nie sądziłem że na moim Pętaku III coś
jeszcze będzie się dziać szybciej;]

1) instalacja praktycznie bez problemu... do momentu reboot'u i próby
pierwszego logowania... i nie mogę się zalogować na root'a bezpośrednio
na tty*. Na usera + su OK, inaczej ze niet. Dostaje Login Incorrect, a w
logach pustka.. nie ma nic w syslogu o próbie logowania. w pliku
/etc/securetty tty* są dopisane.

2) poldek...

[jasiek w pldmachine ~]# poldek
[ ready ...]
Przeczytano 13754 pakiety
Usunięto 10 zdublowanych pakietów z listy dostępnych
i tu stoi dobre 40-50s.... strace wywala loga na 20M, w którym pełno
lseek():
http://jkc.pl/~jasiek/PLD/poldek.strace.bz2

3) mozilla-firefox...
jasiek w pldmachine jasiek$ strace -o mozilla-firefox.strace mozilla-firefox
Memory fault
http://jkc.pl/~jasiek/PLD/mozilla-firefox.strace
FF czy to mój kompilat czy ze ftp to samo

jasiek w pldmachine jasiek$ rpm -qa mozilla-firefox kernel* glibc poldek
rpm login
poldek-0.20.1-0.20060823.21.6.i686
kernel-smp-2.6.17.13-1.i686
mozilla-firefox-2.0-2.i686
login-2.12r-3.i686
glibc-2.5-0.2.i686
rpm-4.4.6-1.21.i686

4) Polonizacja konsoli jest możliwa? chodzi mi o fonty.spec które nie
budują się na th, a nie widze jakiegoś zamiennika.

--
Pozdrawiam,
Jan Wideł