Można prosić o xorg.conf z ATI?

bogunio bogunio w tlen.pl
Wto, 19 Gru 2006, 19:24:40 CET

Wojciech Błaszkowski wrote:

> jakie moduły są poładowane, co pokazuje glxinfo, jakie biblioteki masz
> zainstalowane ?

Żeby sprawa była jaśniejsza użyłem xorg.conf od Rafała, ten co poniżej.
Ponieważ dalej nie ma akceleracji to po koleji:
Moduły: glx, dri
Co do bibliotek, to powiem tylko, że szedłem tropem wg manuala z
pld-linux.org. Jeśli mnie naprowadzisz powiem oczywiście więcej.
Efekt glxinfo w załączniku. Karta siedzi na PCIE-x16.
b.o.