Problemy z dhcpcd-3.0.3-1 (AC/ready, długie ale istotne)

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 19 Gru 2006, 23:03:58 CET

Dnia wtorek, 19 grudnia 2006 20:18, Łukasz Maśko napisał:

> Czyli przeze mnie - niestety, u mnie w 100% powtarzalne.

Jeśli to nie jest problemem, to podał byś jakiego serwera dhcp używasz i w
jakiej wersji, a najlepiej jeszcze plik konfiguracyjny.

Jeśli mi jutro starczy czasu (a będzie mało, bo wigilia w pracy), to w moim
środowisku testowym sprawdził bym jak to się u mnie zachowa.

--
Pozdrawiam,
Paweł