[OT] LCD panoramiczny czy nie

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 20 Gru 2006, 08:22:13 CET

On Tue, 19 Dec 2006, Kamil wrote:

> [...]

Przed chwilą sprawdzałem u siebie - sterownik nvidia... i kupa, xrandr nic
nie obraca, w logach systemowych i Xów ani śladu :(
Karta Gigabyte GeForce 6600GT...

Komuś na sterowniku nvidia działa? Jeśli tak - można prosić o xorg.conf?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"