Można prosić o xorg.conf z ATI?

Boguslaw Olszewski bogunio w tlen.pl
Śro, 20 Gru 2006, 09:40:05 CET

Użytkownik Rafał Dziedzic napisał:

>Musisz sobie zbudowac.
>http://cvs.pld-linux.org/SPECS
>
>A jak to zrobic to poszukaj w dokumentacji, powinno gdzies to byc. Za duzo
>tlumaczenia. Jak widac mam wyzsza i wersje jadra i firegl, dopiero ta
>kombinacja dziala u mnie prawidlowo.

Pewnie co do zrobienia to bym sobie poradził ale chciałbym zapytać czy
jestem na to skazany?
Trochę mi to nie pasuje. To co w pld mnie urzekło to właśnie świeżość
systemu i brak jakichś strasznych historii związanych z instalacją czy
aktualizacją pakietów, bo co tu mówić, Debian jest dość archiwalny. Nie
ma nikt pomysłu jak uruchomić tą akcelerację?
b.o.