Problemy z dhcpcd-3.0.3-1 (AC/ready, długie ale istotne)

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 20 Gru 2006, 15:23:17 CET

On Tue, 19 Dec 2006, Łukasz Maśko wrote:

> Czyli przeze mnie - niestety, u mnie w 100% powtarzalne.
>
> No to zapytam inaczej: czy przyczyną dziwnego zachowania może być konkretne
> implementacja serwera dhcp?

Może.

> A może konkretna sieć?

Też może, ja miałem fajnie, dhcp nie potrafił przydzielić IP,
karta eternet to był e1000 podpięty do starego switcha,
jak przyjechał nowy 1GB switch wszystko zaczęło działać!

> Natomiast 2.0.1 działa poprawnie w każdym przypadku.

To też prawda. :)
--
pzdr
Stacho Pal