Jaka karta WiFi pcmcia do laptopa?

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Śro, 20 Gru 2006, 17:03:19 CET

Paweł Kośka wrote:

> Ja mogę się wypowiedzieć tylko na temat D-link DWL-G650. Działa bardzo ładnie
> z madwifi-ng.

Co do najnowszej karty DWL-AG660 (nowszy odpowiednik AG650 w stosunku do
G650 obsługuje jeszcze tryb A, też na Atherosie ale nowszym) to ma ona
problemy - starsze wersje działają ok. Po ok. godzinie działania karta
głuchnie w trybie monitorowania wielu kanałów (pomaga wyjęcie i włożenie
karty) - w trybie monitorowania jednego kanału działa ok.

Z doświadczenia z kartami pc-card warto podkreślić że mają one zwykle
dużo słabsze anteny niż karty miniPCI z anteną "w panelu lcd" -
najlepiej by taka karta miała zewnętrzne gniazdo antenowe - nie
widziałem takich :-( Jest wiele "modów", ale tracisz gwarancję.

Marek