[OT] LCD panoramiczny czy nie

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 21 Gru 2006, 02:15:49 CET

Dnia 20-12-2006, Ĺ›ro o godzinie 21:20 +0100, Adam Gapiński napisał(a):
> Osóbka znana jako Kamil, wystukała:

> Heh, może:
> "UseGyroscope"	"true"
>
> MSPANC ;)

monitor komunikuje sie z komputerem, wiec trza by podejrzec co wysyła
przy obrocie
DDC zdaje sie

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl