Drobny problem z instalacją z sieci.

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 24 Gru 2006, 13:25:10 CET

Mniej wiecej Sun, Dec 24, 2006 at 01:01:12PM +0100, zainteresowany Tomasz Ligocki rzekl:
> Mam prośbę o poradę z problemem przy instalacji PLD 2.0 z sieci.
> Wiadomo, dziś wigilia, więc szybko i schematycznie chciałem
> zainstalować dziecku PLD na nowym komputerze, jeszcze przed wieczorem.
> Ściągnąłem obraz dyskietki z
> ftp://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/images/bootdisk_net.img,
> odpaliłem instalatora, szybkie ustawienie instalacji base, a tu nagle:
>
> error: Buggy package set.
> !!! INSTALACJA PAKIETÓW NIE POWIODŁA SIĘ!!!
> 2006/12/24 11:41:13 error: mark: kernel-grsecurity not found
> 2006/12/24 11:41:13 error: Buggy package set.

> [...]

Tu jest wątek analogiczny, a dokładniej odwrotny :)

http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-users-pl/2005-August/054344.html
Tym razem pakiet jądra nazywa się kernel, a wersja z pełnym grsecurity
(o nazwie kernel-grsecurity) znajduje się w ac-supported.

PS. Wesołych świąt i wszelkiego udanego w nowym roku dla Ani, Ciebie i
dzieciaczków, pozdrawiam :)

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%