Dysk 10gb chodzi tylko z jajcem 2.4

bogunio bogunio w tlen.pl
Nie, 24 Gru 2006, 20:20:49 CET

Witam, Czy ktoś wie o co chodzi? Na starszym kopie po nieudanych próbach
zainstalowania pld odkryłem, że dysk - Maxtor 91022U2 ustawiony jako
slave (nie mam naklejki i nie kombinowałem by go przestawić na master)
chodzi tylko z jajcami 2.4. Instalacja pld z 2.6 przebiega prawidłowo,
pliki się kopiuja ale przy starcie już z dysku wyświetla coś takiego:

hdb: max request size: 128KiB
kdb: los interrupt

Po wielu mękach odkryłem, że instalując debiana na jajcu 2.4 maszyna
chodzi. Ale już instalując kernel-image-2.6 otrzymałem ten sam komunikat
co powyżej no i problem się wyjaśnił- winne jajco 2.6.

Porszę o pomoc bo chciałbym na tej maszynie mieć jednak pld.

Pozdrawiam Wesołych Świąt Bożego Nardzenia życząc,
b.o.