Dysk 10gb chodzi tylko z jajcem 2.4

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pon, 25 Gru 2006, 00:32:23 CET

Osóbka znana jako bogunio, wystukała:

> Hmm... rzecz przedziwna, rzeczywiście po tymże błędzie pisze w linijcie
> niżej UDMA(33)
> Maszyna dość leciwa, taki zgrabny, mały  desktop IBM i dziwi trochę to
> 33 bo procek to Cel500 a taśma 80-cio żyłowa. W biosie wszystko włączone
> na auto :(

1. sprawdź na 2.4 - jak hdparmem ustawisz tryb udma czy bład się pojawi,
2. zawsze możesz zainstalować AC z tym:
poldek:/all-avail> ls kernel24-2.4.33-1
kernel24-2.4.33-1

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)