[th-i686] openoffice-2.1.0

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 26 Gru 2006, 23:28:01 CET

> można pobrać openoffice.org-2.1.0 (wersja th-i686).
> Wszelkie wymagane zależności powinny być dostępne w th, th-ready i th-test
> (oraz th-oo).

a ja mam ciekawy problem: nie widzę zmian wprowadzanych na płótnie: tak jak
bym pisał przeźroczystą czcionką. dopiero schowanie edytowanego fragmentu i
ponowne pokazanie (np przez scroll strony czy przesłonięcie inną aplikacją)
pokazuje zmiany.

oo uruchamiam przez chroot 32bit, na th+test. sterownik grafiki to fglrx, ale
na 'ati' dzieje się to samo, środowisko KDE. nie jest to też problem
włączonej xineramy - próbowałem bez.

starszy ooo (2.0.4.1-0.1.i686; również via chroot 32bit) działa poprawnie, ale
nie pozwala mi upgrade'ować systemu..

TIA,
m.

--