Zmiana łącza

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pią, 29 Gru 2006, 16:15:34 CET

Dnia piątek, 29 grudnia 2006 15:29, Stacho Pal napisał:
> Witam!
> Dopadła mnie zmiana łącza i przez miesiąc mam czas na przeniesienie
> poczty i www z starych adresów IP na nowe. Dobrze by było żeby przez
> ten miesiąc serwer działał na obu łączach jednocześnie.
> Znalazłem już jakieś informacje jak zrobić to zrobić, np. 2xDSL.
> Tyle że znalazłem też że są problemy z kernelami 2.6 i 'multi' łączem.
> Ma ktoś takie działające rozwiązanie?
Nie spotkałem się w ogóle z problemem.
Mam w jednej z firm 2 łącza, każdy DSL podpięty do osobnej sieciówki.

Zgaduję, że problem o którym piszesz może wynikać z niezgodności interfejsu
iptables z kernelem. Może to skutkować 'niepowodzeniami' w zarządzaniu
pakietami.

> Jeśli tak to jakiego kernela (PLD) używa?
# uname -r
2.6.14.3-1
# rpm -q iptables
iptables-1.3.5-1.2.6.16 w 2.6.14.6_3

hmm.. swoją drogą przydałoby się odświerzyć jajo :)

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojtosz