Połaczenia SSH i bezpieczenstwo transmisji

Marteen marteen w go2.pl
Sob, 4 Lut 2006, 18:44:37 CET

Witam

Na ile bezpieczny jest protokol SSH i jego implementacja w openssh?? Chodzi
mi czy mozna za pomoca polaczen ssh (bez obawy o mozliwosc podsluchania
transmisji) przesylac pomiedzy firma a obslugujaca ja firma programistyczna
np. bazy danych w celach serwisowych w ktorych moga sie znajdowac dane
osobowe klientow itp (odpowiednie umowy pomiedzy firmami w zakresie ochrony
danych osobych itp sa podpisane)?? Chodzi o rozwiazanie tanie i tymczasowe
ktore ma sluzyc tylko wyslaniu, naprawieniu etc bazy i jej odeslaniu.

Pozdr

marcin