Połaczenia SSH i bezpieczenstwo transmisji

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Pon, 6 Lut 2006, 08:33:05 CET

On Sat, Feb 04, 2006 at 06:44:37PM +0100, Marteen wrote:
> Witam

Witam,

> Na ile bezpieczny jest protokol SSH i jego implementacja w openssh?? Chodzi
> mi czy mozna za pomoca polaczen ssh (bez obawy o mozliwosc podsluchania
> transmisji) przesylac pomiedzy firma a obslugujaca ja firma programistyczna
> np. bazy danych w celach serwisowych w ktorych moga sie znajdowac dane
> osobowe klientow itp (odpowiednie umowy pomiedzy firmami w zakresie ochrony
> danych osobych itp sa podpisane)?? Chodzi o rozwiazanie tanie i tymczasowe
> ktore ma sluzyc tylko wyslaniu, naprawieniu etc bazy i jej odeslaniu.

Nie umiem okreslic "jak" bezpieczne, tzn. przedstawic uzytuch algorytmow
i innych cech poprawiajacych bezpieczenstwo, ale moge smialo polecic
SSHv2 jako bardzo bezpieczny protokol i jego implementacje OpenSSH.

--
best regards
q#