stacja bezdyskowa

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 6 Lut 2006, 22:33:51 CET

Michał Panasiewicz wrote:

> http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/PLD-doc/queue/diskless.sec?rev=6041&view=markup
>
> opis ten czeka na uzupełnienie

Być może ja nie umiem szukać ale jakoś nie mogę na wskazanej stronie
znaleźć odpowiedzi czy możliwe jest zrobienie terminala z rootnfs przy
użyciu gotowego jajca z pld. Te opisy które znalazłem zakładają, żę
potrzebne rzeczy są wkompilowane na stałe. Jest inna droga? Największy
problem to oczywiście initrd. Ktoś może próbował coś takiego zrobić?

--