stacja bezdyskowa

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 6 Lut 2006, 23:47:24 CET

Dnia 06-02-2006, pon o godzinie 22:33 +0100, Grzegorz Sójka napisał(a):

> Być może ja nie umiem szukać ale jakoś nie mogę na wskazanej stronie
> znaleźć odpowiedzi czy możliwe jest zrobienie terminala z rootnfs przy
> użyciu gotowego jajca z pld. Te opisy które znalazłem zakładają, żę
> potrzebne rzeczy są wkompilowane na stałe. Jest inna droga? Największy
> problem to oczywiście initrd. Ktoś może próbował coś takiego zrobić?

niestety u mnie utkneło to w tym miejscu z przyczyny takiej ze driver do
karty sieciowej nie był poprawiony (w nastepnej wersji kernela dopiero
weszła ta poprawka) i nie obsługiwał karty na płycie (sundance) a na
pozostałych kartach nie miałem bootroma z PXE i czasu na zabawe z tym.
wiem ze initrd mi ładował i wywalał sie dopiero na sieci (z powyzszej
przyczyny) więc mysle ze powinienes spróbowac (oczywiscie musisz
stworzyc w chroot własciwą konfiguracje , wyedytowac geninitrd.conf)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl