Jaki serwer PIV czy Xeon, IBM, DELL czy HP.

Adam Sosnowski adam.sosnowski w fransmaas.com.pl
Śro, 8 Lut 2006, 20:16:35 CET

Użytkownik Grzegorz Szymański napisał:

>Witam!!!
>	Mam pewien problem. Chodzi o zakup serwera. Mam ograniczone
>fundusze bo ok 5-6 tys. Za te pieniądze moge kupic nastepujaca maszyne:
>proc: PIV 3,2 GHz
>pamiec: 1 GB
>Hdd: 72 GB SCSI
>
>i tu wlasnie zaczyna sie dylemat, bo w podobnej cenie jest
>proc Xeon 3,0
>Hdd: 36 GB SCSI
>
>Serwer bedzie wykorzystywany jako router, serwer pocztowy dla okolo
>30-40 pracownikow oraz serwer www.
>Ktora konfiguracja bedzie lepsza??

> [...]
osobiscie uwazam ze w zupelnosci wystarczajaca jest opcja 1 (plus drugi
hdd na raid 1 ;-) )
Xeonow nie znam bo nie testowalem ale PIV 3,2 ma HT czyli tak jakbys
mial 2 CPU
poza tym masz wiekszy dysk.

co do marki to nie znam IBM'ow, HP sa drozsze w od DELL'i, ktore nawet
mi sie podobaja
i te moge polecic
osobiscie przeferuje skladaki dobra plyta serwerowa na INTELU, kontroler
RAID LSI
dwa dyski SCSI reszte zawsze mozna podmienic na lepsze.

Adam