Jaki serwer POP3

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Śro, 8 Lut 2006, 21:36:46 CET

On Wed, Feb 08, 2006 at 09:24:43PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> Dla jednego pliku - tak. Ale dla całego katalogu wygrywa mbox. To
> właśnie pokazuje ten benchmark który zrobiłem. A jest to podstawowa
> operacja - trzeba ją wykonać żeby pokazać zawartość skrzynki.

Ten benchmark pokazuje jedynie, ze mutt gorzej radzi sobie z maildirami
niz mboxem. Wydajnosc mutta wcale nie musi sie przekladac na wydajnosc
MTA czy serwera pop3. Gdyby roznice w wydajnosci serwerow pracujacych
na mailidrach czy mboxach byly rzeczywiscie takie jak dla mutta to
o maildirach dawno bysmy zapomnieli.

--
Kuba Staskiewicz