Jaki serwer PIV czy Xeon, IBM, DELL czy HP.

Marcin Król hawk w limanowa.net
Czw, 9 Lut 2006, 00:43:06 CET

> Co do kupowania maszynki która ma płytę na 2 proc z 1 prockiem to
> jakoś bez sensu, bo z doświadczenia wiem ze potem zakupić 2 procek
> jest straasznie trudno, a w razie awarii i braku sprzętu to jest
> tragedia (przerabiałem), to tak ogólnie.

E tam. Do kilku maszyn dokupowalem w Dellu drugi procek, do jednej jakos
po dwoch latach od zakupu i nie bylo najmniejszego problemu. Dopoki jest
gwarancja to problem z dostarczeniem procka czy innych czesci
(zamiennych) jest na glowie della. A jak sie gwarancja konczy to mozna
ja przedluzyc. A jak juz nie chca przedluzyc to minelo tyle czasu, ze
sprzet i tak sie conajwyzej na jakas podrzedna workstacje przyda :)

M.