wieszajace sie x'ksy

Daniel Mateja dmateja w wp.pl
Sob, 18 Lut 2006, 14:02:49 CET

witam
od jakiegos czasu ( pare tygodni ) mam problem z x'ami
przy wylogowywaniu ( kde, kdm ) bardzo czesto sie wieszaja
czasami dziala klawiatura jeszcze przez chwile, i przycisk power w obudowie
dzieki czemu sie mi przynajmniej normalnie komp wylaczy
ale czasami to tez zwisa i musze naciskac restart ( czego oczywiscie nie
lubie )
system to aktulany ac + ready
byc moze jest to problem z flgrx'em i on zwisa ( na wersjach 8.20.8 i 8.22.5
sprawadzne ) bo inny moment kiedy nastepuje zwis to granie w ET
ma ktos cos podobnego?
albo pomysl jak dojsc do tego co sie zwisa?