apache1, suphp, suexec, prawa plików ?

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Sob, 18 Lut 2006, 15:04:00 CET

Dnia 18-02-2006, sob o godzinie 13:52 +0100, AntiC napisał(a):

> Czy potrzebne to już zależy od admina..

Jakby to powiedzieć: obydwa mają nakładającą się funkcjonalność. Jeden
może zastąpić drugi, tak samo jak drugi - ten pierwszy.

> Nie zgadze się.

Nie musisz. Poprawna konfiguracja powoduje to, że procesy php są
dopalane z prawami użytkownika jaki jest w konfiguracji (lub do jakiego
należą pliki, to też się konfiguruje).

> Konfiguracja (w sensie plików konfiguracyjnych jest/była OK)

To czemu nie działa ? SOA#1

> Chyba że istnieją jakieś tajniki nie opisane na stronach apache.org i
> suphp.org o których mi nie wiadomo.. ;-)

Na stronie suphp dokumentacja jest przestarzała. Czytaj tą z paczki ze
źródłami.

> suphp: speca dla wersji 0.6.1 dla apache1 muszę sobie po prostu poprawić (w
> cvs brak)

Ano, Ja też kompilowałem sam, jak poszukasz na liście przesyłałem nawet
speca, ale nikogo on nie zainteresowął i nikt go nie dodał do repo :)

> suexec nie działa "na" pliki .php w konfiguracji (wykonywanych jako) z
> apache1 mod php (w odróżnieniu od wykonywanych jako cgi)

Tak samo jak suphp. To musi być cgi.

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman