mikrofon... znowu

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Wto, 21 Lut 2006, 17:55:21 CET

Dnia wtorek, 21 lutego 2006 15:04, Michal Abramowicz napisał:
> Coś podobnego kiedyś miałem:
> 1. alsamixer
> szukamy:
> mic		głośność
> mic boos	wzmocnienie u mnie mam on/off + 20db
> mic sele	wybór mikrofonu 1/2
>
> to tak na 1 podejscie do problemu, sobie wtedy poprztykałem i było ok.
>
> pozdrówki,
> m.a.
Powiedzmy, że to samo jest w kmix'ie... tzn. powiedzmy bo okazało się, że
przełączanie capture w alsamixer coś daje (paski w krec reagują na zmianę
głośności oraz oczywiście dobrze mnie słychać w skypie) i zapisuje się
natomiast to z kmix
cały czas jest nie wzruszone:/ Identycznie jest z apletem mixera dźwięku.

Kurcze ktoś jeszcze tak ma? Kiedyś działało. Kiedyś kmix to było to samo co
alsamixer. Wszystko było ok. Gdzie leży błąd?

Nawet jeśli nikt nie zna rozwiązania to i tak wielkie dzięki bo wkońcu to
jakoś działa;)

p.s. Tak przy okazji o co chodzi z wyborem mikrofonu? Już dawno to widziałem
ale do tej pory nie wiem co to ma robić zwłaszcza, że mam 1 mikrofon;)
--
Pozdrawiam, Kamil