KMail i nagłówki maili

Bartosz Belter bart w man.poznan.pl
Wto, 21 Lut 2006, 16:53:21 CET

Dnia wtorek, 21 lutego 2006 12:36, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia wtorek, 21 lutego 2006 12:20, Bartosz Belter napisał:
> [...]
>
> [...]
>
> U mnie działa poprawnie: kdebase-core-3.5.1-3, kdepim-kmail-3.5.1-2 z
> ready. Może update ci pomoże. Ale nie przypominam sobie, żebym na *-1 miał
> z tym problem.

Witam,

dzięki za odpowiedź, niestety - chyba nie tędy droga. Po upgrade mam to samo.
Podmontowałem ready, użyłem dokładnie tych samych pakietów - ciągle nie
rozpoznaje automatycznie kodowania.

A możesz pokazać swój "Content-Type" ze źródeł wiadomości?
Mój wygląda ciągle tak samo (jest dwulinijkowy):

Czy to może być przyczyna problemu???

Pozdrawiam
Bartek