pcspeaker

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 24 Lut 2006, 11:53:23 CET

Dnia czwartek, 23 lutego 2006 15:50, Kamil napisał:
> beep
Could not open /dev/console for writing.
open: Permission denied

Dopisałem się więc w /etc/group do grupy console.
> beep
ioctl: Operation not permitted

Przeczytałem więc mana i natknąłem się na troche nie ładne rozwiązanie
problemu z beep'em.
#chmod 4755 /usr/bin/beep

I teraz owszem beep działa ale w konsole czy wogóle w kde dalej nie działa
dalej brzęczyk systemowy. To pewnie dlatego, że nie korzystają one z beep'a
(którego zresztą wcześniej nie miałem zainstalowanego).

Może teraz ktoś coś poradzi? Działa on w ogóle komuś?:D
--
Pozdrawiam, Kamil