oznaczenia dysków

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Nie, 26 Lut 2006, 02:00:36 CET

Dnia Sunday 26 of February 2006 01:13, Enleth napisał:

> Jeśli z sysfs da się odczytać, na którym gnieździe jest dysk, sprawę
> powinien załatwić zestaw regułek udeva tworzący na tej podstawie
> odpowiednie pliki.
Dzięki, po instalacji udev w /dev/disk pojawiły się katalogi, linki do plików
które tam są faktycznie powinny zatrzymać "wędrowanie" dysków. Jeszcze mam w
tej sprawie jedno marzenie: jak sprawić żeby dyski sata były wykrywane zaraz
po podłączeniu? W tej chwili w dmesgu otrzymuję komunikat że dysk został
dodany lub usunięty ale w ww. katalogu zmian nie widać. Czy hotswap jest w
ogóle możliwy?
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny