dosemu

panta_rei panta_rei w grota.int.pl
Pią, 24 Lut 2006, 21:35:49 CET

Dnia piątek, 24 lutego 2006 11:29, panta_rei napisał:

> Niedawno był tu opisywany problem z wywalaniem maszyny przez dosemu,
> konkluzja była taka, że jakieś łaty z PLD są temu winne, jeśli na
> 2.4, jak mówisz, jest lepiej to też sprawdze dziś przy instalacji
> kolejnej stacji :)

No to posprawdzałem :) na kernelu 2.6 load 1.00
po zmianie kernela na 2.4 load 0.45

Pozdrawiam!

PS. Czy do obsługi ttyS potrzeba jakichś modułów? Na 2.6 dziala mi
normalnie (drukarka fiskalna), mam jednak załadowany moduł
parport_serial, nawet nie wiem czy konieczny :) Na 2.4 coś potrzeba?
--
 Sławomir Frąc- Braniewo    LRU #271189    *Polska Grupa Freesco*
 http://foto.sztrandek.int.pl	       jid:panta_rei(at)jabber.org