PPPoE bez rp-pppoe

Sob, 25 Lut 2006, 00:56:22 CET

Badman napisał(a):
> Witam
> Czy można skonfigurować połączenie PPPoE bez pakietu rp-pppoe.
> Chciałbym aby przy starcie network podnosił się interfejs ppp0. No i
> zdeka powinno szybciej działać, bo jak pisze w opisie do rp-pppoe:
> "Klient jest programem działającym w przestrzeni użytkownika"
> Nie jest to neostrada, mój ISP zrezygnował w LAN na Ethernecie z DHCP na
> rzecz PPPoE.
> Proszę o konfig takiego połączenie lub link do opisu.

A jeśli nie istnieje? Ani konfig, ani opis?
Mam na myśli Twój konkretny przypadek.
Wyobraź sobie, że mój ISP też używa pppoe i nie jest to już LAN.
A, żeby ppp  podnosił się razem z network dopisałem sobie do
rc.d/network odwołanie do odpowiedniego skryptu startującego interfejs.
Oczywiście za pomocą rp-pppoe :P.
Jest chyba koszernijsze rozwiązanie, ale dwa lata temu go nie znałem,
więc DSL i fire-wall (żeby działał tylko przy aktywnym zewnętrznym
połączeniu) mam uruchamiane właśnie w ten sposób.

--
WK
Wypusty: