Multisesyjne nagrywanie p³yt

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Nie, 1 Sty 2006, 23:02:27 CET

Mam pytanie dotycz±ce nagrywania multisesyjengo p³yt.
Mam sporo p³yt na których jest co¶ nagrane, s± nagrane jako multisesyjne.
I chcia³bym je wykorzystaæ oczywi¶cie ponownie.
I teraz pytanie jest nastêpuj±ce.
Czy jest jaki¶ program który pozwoli³ by na dogranie do tej p³yty danych ale w
taki sposób ¿eby nie by³o wprost widaæ danych z poprzednich sesji.
Nie chodzi mi o to, ¿eby je ca³kowicie ukrywaæ jako¶, tylko ¿eby albo nie
importowaæ poprzednich sesji albo po imporcie, ¿eby mo¿na by³o pliki z
poprzednich sesji "usun±æ". Co oczywi¶cie znaczy jedynie, ¿e nie s± w nowej
sesji widoczne...
Na przyk³ad chcia³bym dac na p³ycie komu¶ zdjêcia (chodzi tylko o
przeniesienie ich) ale po co jemu mój jaki¶ stary backup.
Mog³bym oczywi¶cie nagraæ to w nowym katalogu odpowiednio nagranym, ale
za³ó¿my, ¿e to dla kogo¶ kto nie za bardzo pojêcia o tym...
W³o¿y p³ytê i pod eXP mu siê otworzy przegl±darka obrazków...
To oczywi¶cie tylko przyk³ad.
Narazie radzê sobie tak, ¿e zainstalowa³em sobie NeroLinux który mnie w tym
ratuje...
Po prostu po zaimportowaniu poprzedniej sesji wywalam wszystko co by³o z p³yty
(bo mo¿na w odró¿nieniu do k3b czy tam cdrecord), dodajê nowe pliki i
nagrywam.
I jest to co chcia³em...
Oczywi¶cie, takie sztuczki jak przenoszenie plików na plycie z katalogu do
katalogu i takie tam inne cuda to ju¿ by by³ szczyt marzeñ... ;)

Pozdrawiam
Grzegorz

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl