Madwifi - jak zainstalować i zrobić AP?

Stanisław Kamiński stasheck-fora w o2.pl
Nie, 1 Sty 2006, 23:48:45 CET

Witam,
dawno już tu nie pisałem :-) Szczęśliwego Nowego Roku więc.

Ale do rzeczy.

Guru linuksowym nie jestem, ale staram się conieco nauczyć - w miarę
potrzeb. Potrzeba ostatnio taka: mam kartę TPLinka WN551G (PCI) -
chipset Atheros, wersja przynajmniej teoretycznie działająca z madwifi -
i chcę na niej postawić AP (reszta kompa to Celeron 333 wsadzony do
Abita ZM6 i 256 MB RAM).

No i tak od miesiąca walczę (fakt, że niezbyt intensywnie) z instalacją
tego pod PLD. Ściągnąłem tara z madwifi, ściągnąłem poldkiem paczkę
kernel-grsecurity-source-2.6.11.10-6 (zgodną z moim kernelem), daję w
katalogu z rozpakowaną paczką madwifi "make" i kwas:

# make
/bin/sh: cc: not found
Makefile.inc:131: *** KERNELCONF: /lib/modules/2.6.11.10-6/build/.config
does not exist.. Stop.
#

Trochę kombinowałem, ale nie wymyśliłem nic mądrego... Zabawa w make
mnie trochę przeraża :/

Mogę liczyć na czyjąś pomoc?

Pozdrawiam,
Staszek