Multisesyjne nagrywanie p³yt

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pon, 2 Sty 2006, 11:43:08 CET

Dnia pon 2. stycznia 2006 11:24, Grzegorz Pietrzak napisa³:

> No tak. Tylko, ¿e ja u¿ywam k3b, a jego do tego ciê¿ko przekonaæ...
> Móg³by¶ spróbowaæ takie co¶ odtworzyæ?...

Chocia¿ nie powiem ale przenoszenie na p³ycie z katalogu do katalogu by siê
te¿ przyda³o... :|
Wiem, wiem... Cudów mi siê zachciewa... ;)

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Tak czy inaczej, wszystko jest symbolem erotycznym. (Luis Bunuel)

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl