LPRng i drukarka HP4L - co mi tu nie działa...

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 2 Sty 2006, 11:46:26 CET

On Mon, Jan 02, 2006 at 11:37:43AM +0100, Bohdan R. Rau wrote:
> PS. A jeśli ktoś wie jak przesunąć p...ny wytłuk o pół centymetra w dół
> i o tyleż w lewo to będę bardzo wdzięczny za przypomnienie - oszczędzi
> mi to trochę wysiłku związanego z przypominaniem sobie jak ja to robiłem...

Etam (tm)
cups rulez, szczegolnie do drukaczek laserwych, co do hp4l to najpierw
drukowałem teksty (z oo, inne), ale następnym krokiem było
uzycie pliku ppd ze szterowników windowz, z pliku nazwa:
%% You may save this file as 'HP-LaserJet_4L-ljet4.ppd'

Ręcznie dodajesz: na wzór:
lpadmin -p test -E -v lpd://1.2.3.4/lp -P HP-LaserJet_4L-ljet4.ppd
A na 1.2.3.4 stawiasz (akurat u mnie tak jest) lprng z kolejką lp,
bez zadnych dodatków.

Klikasz ew poprawki na tym panelu przesterowania via www i jadziesz.
A, co lepsze, hp4l nei udało mi się zmusić do poprawnego drukowania
obrazków jpg, jak wstawi sobie w dokument OO i drukuje to wtedy jest ok,
a jak z programu do przeglądania (dowolny, byle by umiał drukować) to
nie jest ok, mimo ze np na innej laserówce juz drukuje.

To tak apropo tego że cups ssie ;-)

jak zawsze wasz,
abram
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa