filesystems

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Wto, 3 Sty 2006, 19:04:35 CET

Dnia wtorek, 3 stycznia 2006 18:28, Grzegorz Sójka napisał:
> Czeka mnie postawienie serverka na RAIDzie softwarowym dlatego mam kilka
> pytań:
>
> 1) Muszę wybrać system plików. W gre wchodzi coś z dziennikiem. W tej
> chwili chylę się ku ext3 ale biorę pod uwage także XFS czy reiserfs.
> Chodzi mi głównie o dużą tolerancje na wszelkiego rodzaju pady.
> Wydajność też oczywiście ma jakieś znaczenie ale mniejsze. Co radzicie?

nie mam raida
ale z tego co czytalem to reiserfs chyba bedzie najlepszy
jest bezpieczny, wiele razy uratowal mi życie po padach
z tego co wiem umozliwia resize fs

xfs jest za to szybki. mam zalozony tam gdzie nagrywam filmy z kamery.

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo                       GG#: 420515