filesystems

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 4 Sty 2006, 11:49:45 CET

Paweł Gołaszewski wrote:
> UPS się utrzyma... ale nie za długo...

Ale do zamknięcia systemu wystarczy :)

> Oczywiście, teoretycznie masz całkowitą rację, jednak realia działalności
> różnych firm są baaaardzo różne i czasem trzeba mieć tego świadomość.

Ależ doskonale zdaję sobie z tego sprawę - 7 lat miałem z nimi
doczynienia, ale też otwarcie im mówiłem, że tnąc kasę na niektóre
rzeczy muszą być świadomi ewentualnych kosztów awarii. Jednym
kalkulowało się zaryzykować, inni nie mogli sobie na to pozwolić.

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous