filesystems

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 4 Sty 2006, 11:39:17 CET

On Wed, 4 Jan 2006, Artur Flinta wrote:
> Cóż, ewolucja jest brutalna i eliminuje słabe jednostki nie umiejęce się
> dostosować. Co ciekawe ostatnio redundancja nie jest jakimś kosmicznym
> kosztem. Jak ktoś naprawdę nie ma kasy i robi z PC "serwer", to można
> dwa takie PC postawić redundatnie, by w razie padu jednego, chodził
> drugi. Braku UPS przy serwerach nie bardzo sobie wyobrażam. Jak szef
> skąpi kasy - to zafundować mu kilka padów prądu w ciągu tygodnia -
> zmieni zdanie. O backupach nie wspominam, bo wielu, którzy ich nie mieli
> a stracili dane, musieli biznes zamykać - więc tutaj ciężko pisać o
> [...]

To nawet nie jest kwestia finansowa czasem :)
W jednym miejscu mam taką sytuację, że nawet jest UPS i nawet działa, ale
co z tego, skoro zwalona jest instalacja w całym biurowcu i jakakolwiek
awaria powoduje, że wylatuje zabezpieczenie główne budynku. :) UPS się
utrzyma... ale nie za długo...

Oczywiście, teoretycznie masz całkowitą rację, jednak realia działalności
różnych firm są baaaardzo różne i czasem trzeba mieć tego świadomość.