Problem z bootdisk_net

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Śro, 4 Sty 2006, 13:00:33 CET

Witam,

 Zassałem obrazy bootkietek PLD 2.0 AC z
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/images/..
Instaluję z adresu http://...
Mam dwa dyski 4,3GB idento, ustawiam je jako RAID1 przy instalacji.
Kiedy już wszystko ustawię, rusza przygotowanie do instalacji, tworzenie
partycji, systemów plików (etx2 dla /boot i ReiserFS dla /), Swap
pracuje na RAID0.
Instalator montuje docelowy system plików,
montuje partycję /dev/md2 na /dest (reiserfs)
montuje partycję /dev/md0 na /dest/boot (ext2)
włacza partycję wymiany (swap) /dev/md1
*** Docelowy system plików został utworzony w katalogu /dest

I tu  zaczyna się dłuuuuugie oczekiwanie nie wiem tylko na co?
Widzę że coś mieli po dysku. Taki stan trwa dobre 10min.
Czy to normalne???
Po tym czasie odpala się LAN i zasysa pakiet do obsługi USB
Instaluje
I znów postój dobre 10min.
Kiedy to przejdzie, dopiero w tedy zaczyna się pobieranie pakietów z
sieci i instalacja.

Przy wyborze instalacji (minimal, server itp) wybieram "base",
instalacja wywala się przy zależnościach dla pakietu vim...
Więc próbuję zainstalować "minimal" i wszystko idzie dobrze do mementu
gdy szybko wywala mase błędów dla wielu pakietów i zatrzymuje instalację.

Dla próby instalowałem z CD na jednym dysku i wszystko poszło dobrze.
Problem w tym że instalację na gotow potrzebuję zrobić właśnie z netu.

Czy może mi ktoś pomóc rozwiązać ten problem? Kiedy skończą się problemy
z bootkietkami?? długo to jeszcze tak badziewnie będzie działać?

Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

P.s: ustawiłem teraz inne źródło instalacji, może w końcu to łaskawie
pójdzie.

Kobieta na Nowy Rok! >>> http://link.interia.pl/f18ec