Madwifi - jak zainstalować i zrobić AP?

Stanisław Kamiński stasheck-fora w o2.pl
Śro, 4 Sty 2006, 22:31:53 CET

Daniel Mróz wrote:

> Sprawdz te karte na innej maszynie. Jesli takze jej nie bedzie widac
> to poszukaj jej karty gwarancyjnej ;)

Więc tak: grep wifi nic nie dało.

Sprawa się powoli rozwiązuje, niestety nie tak, jakbym sobie tego życzył:
bios Abita ZM6 nie widzi karty, tak samo z Abitem BE6-II - ale już NF7
wykrywa Network Controller z vendor ID 168B (chyba ;-) ). Czyli
generalnie kwas - no ale skąd miałem wiedzieć, że karta z tymi płytami
nie pójdzie? Specyfikacje się zgadzają - płyty obsługują PCI 2.2, karta
jest PCI 2.2... Napisałem do sklepu netowego, który mi to sprzedał, z
prośbą o pomoc - zobaczymy, co będzie dalej. A miało być tak pięknie :(

W każdym razie - dziękuję Wam bardzo za pomoc, sporo się nauczyłem
(poważnie!) - special thx to Beorn :-)

Pozdrawiam,
Staszek