Problem z bootdisk_net

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Śro, 4 Sty 2006, 21:01:59 CET

Marcin Król napisał(a):

>Nie. Na okolo 15 maszyn ktore instalowalem w ostatnim miesiacu (w tym
>kilka z soft raidem) na zadnej tak sie nie dzialo.

Kurcze, czyli może coś mam ze sprzętem coś nieteges.. :/

Ale to dziwne bo przy instalacji z CD tak się nie dzieje.

O! to super! że ktoś się tym zajmuje :)

Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1