filesystems

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 5 Sty 2006, 11:21:41 CET

Michał Panasiewicz wrote:

> pod windowsem niestety o wiele wiele czesciej cos dziwnego sie dzieje,
> poza tym duzo trudniej  i dłuzej trwa czesami stawianie diagnozy co sie
> dzieje i naprawianie.

Z tym bym polemizował, siedzi obok mnie specjalista od windows i jest
naprawdę dobry. Narzędzi do radzenia sobie w sytuacjach ekstremalnych ma
 sporo, dodatkowo jest oczytane we wszelakiej maści biuletynach
Micro$oftu i grupach dyskusyjnych. Maniak taki jak my, ale od Windowsa :)

> i niestety panuje błedne przekonanie ze jak Windows to sobie "kazdy"
> student poradzi, niestety - u przecietnego szefa/menadzera - ale jak
> wspomniano , selekcja naturalna
Zgadza się, niezależnie czy Windows czy Linux - poziom wiedzy wymagany
jest podobny. Czytając komputer świat i klikając na slepo raczej ciężko
będzie postawić i utrzymać przy życiu jakiś serwer.

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous