filesystems

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 5 Sty 2006, 07:45:34 CET

Dnia 04-01-2006, śro o godzinie 23:42 +0100, kermit1715 w wp.pl
napisał(a):

> bank zachodni wbk ma na bankomatach win NT (wiem bo kiedys jeden bankomat kolomnie sie wykrzaczyl, na ekranie byl normalny windows :) )

o bankomatach to było juz w 2004 swego czasu pisane:
http://www.kartyonline.net/arty.php?id=81
http://www.bbc.co.uk/polish/business/story/2004/10/printable/041029_cashpoints.shtml

ciekawiło by mnie co mają postawione na serwerach (szczególnie tych o
krytycznym znaczeniu)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl