filesystems

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Czw, 5 Sty 2006, 23:31:22 CET

Dnia środa, 4 stycznia 2006 11:39, Paweł Gołaszewski napisał:
> W jednym miejscu mam taką sytuację, że nawet jest UPS i nawet działa, ale
> co z tego, skoro zwalona jest instalacja w całym biurowcu i jakakolwiek
> awaria powoduje, że wylatuje zabezpieczenie główne budynku. :) UPS się
> utrzyma... ale nie za długo...

Nie mam UPS'a więc może pytanie moje jest trywialne - czy UPS nie podaje jakoś
info do kompa, że nie ma prądu?  Możnaby wtedy odpalić killall a następnie
poweroff i bez problemu dane przy przeżyły.  Myślę, że UPS wytrzyma z 10 min
a tyle powinno wystarczyć na pozamykanie wszystkiego i wyłączenie kompa......

Miesiu
--
Zobacz Dysk w Zegarku:

.