KDE - rozne bajery - gdzie znalezc

BeCe boski_cinek w o2.pl
Sob, 7 Sty 2006, 22:42:10 CET

Lukasz B napisał(a):
> Witam,
> 1. Multisession
> na jednym z desktopow mam mozliwosc w KDE tworzenia nowej sesji:
> w 'Menu Start'

w kmenu lub 'menu KDE'

 -> 'Przelacz uzytkownika' mam pozycje 'zablokuj biezaca
> sesje i uruchom nowa'
> jest to KDE 3.5.0
>
> na innym rowniez mam ta sama wersje, ale juz takiej pozycji nie mam.
> gdzie tego szukac?

Jak kiedys to robilem to wystarczylo odhaszowac odpowiedni wpis w pliku
/etc/X11/kdm/Xservers, ale teraz widze, ze plik widnieje jako
"Xservers.rpmsave", wiec wnioskuje, ze w nowych wersjach robi sie to
domyslnie albo ustawia gdzie indziej. W kazdym razie u mnie dziala (KDE
3.5.0)
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org