sadc

Maciej Witaszek maciek2w w gmail.com
Sob, 7 Sty 2006, 22:53:03 CET

filips w op.pl wrote:
> [root w PLD:~] $ /usr/lib/sa/sadc -F
> ?a?CiÇg!AjLinuxPLD2.6.11.10-6Nie mo?na zapisaa danych do pliku
> aktywnosci systemu: Bledny deskryptor pliku
>
> a dzialało i nie było błedów. To samo mówi mi on przy stacie systemu.
>
> Co to znaczy "Bledny deskryptor pliku" ??

Wcześniej tego nie używałem, ale w manuala ( man sadc ) napisano:
"[...] It writes in binary format to the specified outfile or to the
standard output. [...]". Więc w Twoim przypadku wyrzuca wynik
(jakieś binaria) na standardowe wyjście.
Jeżeli chcesz dołączyć jakieś opcje do wykonywanego sadc, zobacz pliki:
/etc/sysconfig/sysstat i /usr/lib/sa/sa{1,2}

Pozdrawiam,
--
Maciej Witaszek <maciek2w w gmail_nospam.com>