System z p³yty...

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
¦ro, 11 Sty 2006, 10:05:57 CET

Ju¿ kiedy¶ pyta³em, ale nie uda³o mi sie uzyskaæ tego co chcia³em...
Mam potrzebê zrobienia startuj±cego z p³yty systemu, oczywi¶cie jest RescueCD
i LiveCD, ale ja mam potrzebê dorzucenia w³asnych skryptów. I tu sie pojawia
problem. S± z LiveCD skrypty które powinny pomóc "roz³o¿yæ" i z³o¿yæ ten
system ale jak na razie uda³o mi sie to roz³o¿yæ ale przygotowaæ spowrotem o
nagrania ju¿ nie...
A raczej przygotowany hest obraz p³yty do nagrania ale nagrana z tego p³yta
nie startuje...

Pozdrawiam
Grzegorz
P.S.
Mo¿e jaka¶ inna mini dystrybucja...
Potrzeba mi ¿eby napewno by³a obs³uga kontrolera via, ext3, vfat i mo¿liwo¶æ
dorzucenia kilku skryptów...

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl