Mylex DAC960 (NTG)

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 11 Sty 2006, 22:07:51 CET

Ten e-mail dotyczy sprzętu więc jest trochę NTG ale nie mam się do kogo
zwrócić o poradę więc mam nadzieje, że mi wybaczycie. Do rzeczy:
Mam kontroler RAID Mylex DAC960PD. Tego typu kontrolery występują w
przyrodzie w dwóch wersjach. Tzn. z jednym epromem na bios/firmware lub
z dwoma. Do każdej z nich jest odpowiedni firmware. Jednoscalakowa -
128KB, dwuscalakowa - 256KB i więcej opcji/bajerów. Ja mam wersję
jednoscalakową i chciał bym przejść na dwu. Pytałem tu i tam i podobno
jest to możliwe. Wszystkie kontrolery mają dwie podstawki tylko
jednoscalakowe maja jedną pustą. Aby uzyskać wersję dwuscalakową należy
w wolną podstawkę wsadzić odpowiednią kość i całość zflashować podwójnym
firmware. Kłopot polega na tym, że ja nie jestem pewien co to znaczy
"odpowiedni kość". Ten który u mnie jest obsadzony to:

N28F001
BX-T120

(to ten bliżej złącza PCI). I tu pojawiają się następujące pytania.
1) Jeśli ktoś ma dwyscalakowy to prosił bym o przesłanie symboli kości.
Najbardziej zależy mi na symbolu tej dalszej od złącza PCI. Ta właśnie
podstawka jest u mnie pusta.
2) Próbowałem kupić gdzieś w Wa-wie scalak o symbolach takich jak
powyżej ale mi się nie udało. Jeśli ktoś wie gdzie coś takiego można
dostać to proszę o info. Ewentualnie jeśli ktoś ma na tyle dużą wiedze
to prosil bym o symbole zamienników.
3) Próbowałem Googlować na ten temat ale nie udało mi się nic znaleźć.
Dlatego jeśli ktoś z was natknie się na jakąś strone z opisem takiego
upgradu to prosił bym o namiary.

--