Mylex DAC960 (NTG)

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Śro, 11 Sty 2006, 22:42:59 CET

Dnia środa, 11 stycznia 2006 22:07, Grzegorz Sójka napisał:
> 2) Próbowałem kupić gdzieś w Wa-wie scalak o symbolach takich jak
> powyżej ale mi się nie udało. Jeśli ktoś wie gdzie coś takiego można
> dostać to proszę o info. Ewentualnie jeśli ktoś ma na tyle dużą wiedze
> to prosil bym o symbole zamienników.

Tak już z elektroniką bywa.  Co firma to inne oznaczenia tego samego.  Kiedys
w księgarniach elektronicznych były leksykony zamienników.  Gdziś nikt tego
nie drukuje a nawet nie bardzo publikuje.

Jeśli bardzo Ci zależy to napisz do producenta - może ma autoryzowanego
przedstawiciela i tam będziesz mógł kupić.

Miesiu
--
Zobacz Dysk w Zegarku:

.