brak kernel-grsecurity-video-nvidia...

Piotr Zawadzki pzawadzki w polsl.pl
Sob, 14 Sty 2006, 21:35:36 CET

Dnia sobota, 14 stycznia 2006 16:26, Wojciech Ścisłowski napisał:

> Troche sie natomiast zmieni³ blad:
>
> # make
>   CHK     include/linux/version.h
>   SPLIT   include/linux/autoconf.h -> include/config/*
> find: *: No such file or directory
> scripts/basic/split-include: find: Success
> make: *** [include/config/MARKER] Error 1

Takiego komunikatu jeszcze nie widziałem. Wygląda na to,
że nie powiodło się rozłożenie autoconf.h w /usr/src/linux/include/config/.
Może nie masz zainstalowanego autoconf'a? U mnie katalog jw. jest pełen
plików nagłówkowych. Jest tam też plik MARKER o zerowej długości.

--
Piotr Zawadzki, Silesian Technical University
PGP: http://www.keyserver.net/