Kernel 2.6.14.6-3 i lvm

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Pon, 16 Sty 2006, 22:34:20 CET

Dariusz Włodarczyk wrote:

> Taaaa pojawił się u mnie i do dziś nie rozwiązany. Ostatnie jądro na
> którym mi to działało to właśnie 2.6.11.10-6. A chciałbym przejść na
> nowsze bo już powoli muszę budować sam niektóre pakiety z tego powodu,
> np. X11-driver-firegl z racji tego, że moje jądro budowane jest ze
> starszym glibc i przez to się pluje przy ładowaniu modułu jądra :(

e.. tzn jak ze starszym glibc? chyba raczej przez niewłaściwą wersję
kompilatora albo featurów kernela (smp, grsec itp.), bo przy budowaniu
kernela z glibca jakotakiego się nie korzysta - znaczy z linkowania z
libc i okolic.

--
        Pozdrowienia, Robert!
http://www.swiecki.net