Ciekawa rzecz

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 16 Sty 2006, 22:46:01 CET

Dnia poniedziałek, 16 stycznia 2006 07:37, Bartlomiej Niedziela napisał:
> Na wczesniejszym 2.6.13 dzialal przez dobie i tez sie wypie*....

Też tak miałem na płycie głównej z czipsetem ali15-cośtam - jajko 2.4 działało
OK ale 2.6 się wieszało nawet po 2 minutach.  Dostałem nawet jakieś
waniliowe a łatami --AC i stabilnośc podniosła się o 250% - czyli
wytrzymywało po starcie 5 minut.

Po którymś padzie wróciłem na 2.4 - co nie rozwiązało sprawy do wypalarka dvd
na 2.4 nie chciała palić szybciej niż x2 a fotopstryk nie chciał mi działać -
i definitywnie wymieniłem płytę na nową.  Dałem ją komuś w prezencie - teraz
ktoś ma na tym xp i tez się sypie.

wg mnie - jest to problem konkretej płyty (czipsetu???)

Miesiu
--
Zobacz Dysk w Zegarku:

.